20 February, 2022 - 06:42 PM
(02 February, 2022 - 02:48 PM)1015512 Wrote: Show MoreKom op man boys, we slapen op onszelf
Snap dat sommige van jullie geen risico willen lopen en veilig achter de computer willen blijven
Maar er zijn mannen die niet bang zijn voor het vieze werk en wel contacten hebben buiten de computer om, de weg weten op straat weten en daar netwerken hebben
Jullie blijven totaal buiten beeld
Ben geen kleine snotaap; ik werk eerlijk en op gezicht, van mij mag je weten wie ik ben wanneer wij een zaak samen starten
Jouw id mag geheim blijven
Kom met opties man, misschien is er iets te betekenen voor elkaar
Steek de koppen bij elkaar, en kijk wat voor lijpe dingen er gecreerd kan worden
Met een goed plan en gezamenlijk doel kunnen we met één jaartje of wat al safe zitten
Wie niet kan delen kan niet vermenigvuldigen
Come on man boys, we are sleeping
Understand that some of you don't want to take any risk and want to stay safe behind the computer
But there are men who are not afraid of the dirty work and who have contacts outside the computer, know their way around the street and have networks there
You are completely out of the picture
Don't be a little brat; I work honestly and face to face, from me you can know who I am when we start a business together
Your ID can be kept secret
Come with options man, maybe there is something to mean for each other
Put your heads together, and see what cool things can be created
With a good plan and a common goal, we can be safe with one year or so
He who cannot divide cannot multiply
ik krijg kanker
:monkas: