OP 17 May, 2023 - 11:23 AM
Sunt Alex si postez asta aici in caz ca sunt binevoitori printre voi. Incerc sa fondez o campanie non profit pentru persoane cu ganduri suicidale. Ati fi uimiti insa problema pe care urmeaza sa o prezint se aplica in mare parte in randurile tinerilor. Este un subiect putin mai personal deoarece si eu am fost in aceeasi postura acum vreo 2 ani de zile si sincer nu gaseam pe nimeni care sa ma inteleaga. Eu, impreuna cu psihologul meu, am "infiintat" un fel de grupare de oameni cu ganduri de acest gen, un loc unde acestia isi pot prezenta problemele si cauza problemelor lor.
Aveti aici un link https://gogetfunding.com/campanie-non-pr...suicidale/ in caz ca vreti sa ajutati. Pana acum in mare parte aceasta miscare a fost finantata de mine in mare parte, insa simt nevoia de putin ajutor din partea altor oameni.
Eu lucrez ca full-stack developer, lucru pe care il pot justifica in orice fel doriti, deci nu, nu incerc sa pacalesc pe nimeni si sa pastrez banii pentru mine, pentru ca intrebarea asta o primesc mereu.
Am nevoie de niste sfaturi de promovare, deoarece pe partea asta sunt cam varza. Sunt dispus sa platesc pentru promovare daca asta duce la strangerea de mai multe fonduri. De ceva timp incercam sa legalizam aceasta "miscare" si sa cautam o chirie decenta unde ne puteam intalni cu respectivii oameni.
Astept sfaturi de la binevoitori. Va multumesc si o zi usoara va doresc!
Aveti aici un link https://gogetfunding.com/campanie-non-pr...suicidale/ in caz ca vreti sa ajutati. Pana acum in mare parte aceasta miscare a fost finantata de mine in mare parte, insa simt nevoia de putin ajutor din partea altor oameni.
Eu lucrez ca full-stack developer, lucru pe care il pot justifica in orice fel doriti, deci nu, nu incerc sa pacalesc pe nimeni si sa pastrez banii pentru mine, pentru ca intrebarea asta o primesc mereu.