Navigation X
ALERT
Click here to register with a few steps and explore all our cool stuff we have to offer!

3247

Uber Eats - Nieuwe klant korting

by Earth - 17 April, 2023 - 12:38 AM
This post is by a banned member (Earth) - Unhide
Earth  
Registered
406
Threads
5 Years of service
Hey allemaal,

Een jaar geleden kon je met Uber Eats een nieuwe klant korting van 15 euro altijd bestellen voor 20 euro. Dan betaalde je maar 5 euro voor 20 euro aan eten.
Ze hebben deze codes na een paar maanden gestopt.
Nu is het momenteel zo als je een nieuw account maakt, je na plus minus 10 dagen een berichtje krijgt met een code speciaal voor dat account. 
Je kan dan voor 20 euro bestellen en minimum bestelbedrag is 21 euro. Waardoor je maar 1 euro betaald.

Nu is het dus wel zo dat het specifiek voor een account geld. 
Het oude trucje was eerst via sites als online sim een telefoon nummer voor SMS verificatie gebruiken.
Nu kan dat niet meer want je moet je aanmelden met een telefoonnummer en na die 10 dagen als je inlogd ook verifiëren via dat telefoon nummer.
Dat kan dan niet meer, want online sim is maar voor 10 minuutjes op de dag zelf.

Je kan dan natuurlijk een sim kaartje gebruiken maar die kan je maar 2x per maand beperkt aanvragen.

Heeft iemand hier een work-around voor, of een site/seller waar je ook telefoonnummers kan gebruiken voor verificatie waarmee je 10 dagen kan doen (en geen 25 euro kosten per dag)?
This post is by a banned member (MarioDK) - Unhide
MarioDK  
Registered
13
Threads
1 Year of service
thanks!
This post is by a banned member (Ironbull) - Unhide
Ironbull  
Heaven
2.233
Threads
4 Years of service
Loop naar winkel, gratis sim kaarten kan je pakken. Lebara kaarten. Als ik dit eerder zag kon ik je nog kortingscode geven, soms delen ze namelijk van die vouchers uit bij m’n school.
[Image: AE.gif]
[By @ghostsender]

[MIDDLE SIGNATURE FOR SALE]

[Image: signature.gif]
[By @intelfetch]
This post is by a banned member (Earth) - Unhide
Earth  
Registered
406
Threads
5 Years of service
(24 April, 2023 - 05:48 PM)Ironbull1304 Wrote: Show More
Loop naar winkel, gratis sim kaarten kan je pakken. Lebara kaarten. Als ik dit eerder zag kon ik je nog kortingscode geven, soms delen ze namelijk van die vouchers uit bij m’n school.

Jaa dankjewel, die ken ik inderdaad maar bij ons in de buurt zijn het vooral kleinschalige winkeltjes dus dan is het niet zo erg om 1-2 mee te nemen maar bij meer valt dat wel op zegmaar. Wel bedankt man!
This post is by a banned member (Husow) - Unhide
Husow  
Supreme
1.114
Threads
5 Years of service
(26 April, 2023 - 02:23 AM)Earth Wrote: Show More
(24 April, 2023 - 05:48 PM)Ironbull1304 Wrote: Show More

Jaa dankjewel, die ken ik inderdaad maar bij ons in de buurt zijn het vooral kleinschalige winkeltjes dus dan is het niet zo erg om 1-2 mee te nemen maar bij meer valt dat wel op zegmaar. Wel bedankt man!

Werkt dit nog steeds?
[Image: final-final-xxxxxx.webp]

[Image: source.gif]
Currently have an impostor with discord Huѕow#0001 UID > 651652078611071026
Always confirm deals with me via Cracked.to pm

My REAL TELEGRAM is https://t.me/Jesus42012