Navigation X
ALERT
Click here to register with a few steps and explore all our cool stuff we have to offer!

5717

[HQ] Verkoop website voor oplichting!

by bertus_refunds - 10 December, 2021 - 12:34 PM
This post is by a banned member (bertus_refunds) - Unhide
79
Threads
3 Years of service
(This post was last modified: 10 December, 2021 - 12:37 PM by bertus_refunds. Edited 2 times in total.)
ik heb mij altijd al erg geïnteresseerd in oplichting, heb een vlotte babbel en beschik over een bepaalde manier van denken dat hierbij erg goed van pas komt
nu doe ik vooral legale handel en kom dus af en toe iets tegen dat ik denk van nou.... dit is precies de marktplaats van 10 jaar geleden
nou ben ik zo,n 3 weken geleden op een site gekomen en daar 4 dingen verkocht en werd zonder enkele vragen 1200 eu naar mijn rekening overgemaakt
uiteraard die mensen niet opgelicht maar dus de perfecte manier voor de schetsers onder ons!

deze website heeft een 4,7 sterren via trustpilot van ruim 1500 reviews en is niet bekend bij het avro tros opgelicht forum dus is echt vers vers!

de afhandeling van de verkoop verloopt verder via mail of telefonisch dus jij als verkoper neemt zelf rechtstreeks contact op met de verkoper dus geen controle van systemen zoals marktplaats berichten of betalingen!

het enige wat jij nodig bent is 

1 internet
2 hersens
3 foto,s van dingen en zou je uitleggen hoe te verkrijgen bij t kopen van deze methode
4 een bankrekening om het geld te ontvangen!

ik verkoop deze methode bij belangstelling stuur gerust een pb of connect via telegram
ik heb ook bewijs hiervan.

telegram: bertus_steigerpijp
This post is by a banned member (BarkaBama) - Unhide
79
Threads
3 Years of service
(This post was last modified: 10 December, 2021 - 04:00 PM by bertus_refunds.)
(10 December, 2021 - 02:20 PM)NiggerJew Wrote: Show More
Te risky want ja als die guy politie belt ofzo en ze weten bij welk bank da gij bent. dan ist easy om opgevangen te worden ofzo ma ja.

nou zou werkt dat niet, ik heb heel vaak meegemaakt dat de politie wat doet vanaf 4-6k in 2 weken maar maar 6k in een jaarkan makkelijk echt nooit geen problemen mee gehad...

(10 December, 2021 - 02:20 PM)NiggerJew Wrote: Show More
Te risky want ja als die guy politie belt ofzo en ze weten bij welk bank da gij bent. dan ist easy om opgevangen te worden ofzo ma ja.

en daarbij kan je ook gewoon bellen of je kan mailen en wel wat opsturen met track and trace dusja dan wordt de zaak voor de politie veel te ingewikkeld en laten ze het erbij
This post is by a banned member (AndreHalsema) - Unhide
15
Threads
5 Years of service
(This post was last modified: 29 December, 2021 - 09:04 PM by AndreHalsema. Edited 1 time in total.)
jup nice
PepeCaught
79
Threads
3 Years of service
(10 December, 2021 - 06:44 PM)MiraSwm Wrote: Show More
Alleen bankrekeningen zoals ING of kan het ook met PayPal?

paypal is uiteraard ook een optie ik weet alleen niet of veel mensen met paypal werken vanaf daar... maar heb daar ook wel mensen vanuit frankrijk en belgie gezien en aangezien paypal ook kopers bescherming heeft zou dit mogelijk goed werken!
79
Threads
3 Years of service
BUMP!
This post is by a banned member (1015512) - Unhide
1015512  
Registered
180
Threads
2 Years of service
(This post was last modified: 17 December, 2021 - 03:43 AM by 1015512. Edited 3 times in total.)
(10 December, 2021 - 07:17 PM)bertus_refunds Wrote: Show More
paypal is uiteraard ook een optie ik weet alleen niet of veel mensen met paypal werken vanaf daar... maar heb daar ook wel mensen vanuit frankrijk en belgie gezien en aangezien paypal ook kopers bescherming heeft zou dit mogelijk goed werken!

(Internet)bank nemen die in het buitenland gevestigd is 
Simpel zat
Misschien kan ik jou wel verder helpen... Heb nog wat opties
陰陽 [Image: 262f.png] 阴阳
79
Threads
3 Years of service
This is a bump