Navigation X
ALERT
Click here to register with a few steps and explore all our cool stuff we have to offer!

549

Hulp diefstal van funds

by davemisp - 09 September, 2024 - 12:37 AM
This post is by a banned member (davemisp) - Unhide
davemisp  
Registered
70
Threads
beste mensen,

Ik ben hier nogal nieuw en ik moet blijkbaar enorm veel bijleren. Probeer mijn best te doen om zo snel mogelijk bij te zijn maar zou wat hulp kunnen gebruiken.
Ik heb net gemerkt dat elke crypto adres ik copy past doe mijn adres veranderd, net alles gescand en natuurlijk dingen gevonden en probleem opgelost maar ik ben twee stortingen kwijt en hoop hierbij iemand zijn hulp te vinden die mij mss een deel kan recupereren of mss ervoor zorgen dat ik contact kan opnemen met die klootzak. zo niet mss kan deze account geblokkeerd worden of zijn funds of zo. dit is het eerste adres THK7b3vRHfv9QEXgQBDgaBsGe5rCCdWFHg en Hash 4024661e70684d52e6d1c3724d0f1c91b065596b25f0997a233c756d85d8ebdd dit gaat over 35 dollar dat een vriendin mij heeft gestort voor het verven van haar gang en dit is het volgende bc1qk7vnhyfklkmf44xc3wagx6jncrss6gm79qrl4e en transaction script bc1qk7vnh-gm79qrl4e Pkscript OP_0 b7993b9136fdb69ad4d88bba836a53c0e10d237e kan er iemand een handje helpen of sorry voor het taalgebruik maar deze klootzak zijn rekening blokkeren of zelf leegmaken. Alvast bedankt
This post is by a banned member (h0ax) - Unhide
h0ax  
Contributor
582
Threads
6 Years of service
Hey, helaas zie je dat niet meer terug.

Gebruik het als een leer ervaring.

Gebruik Sandboxie om tools te openen of gebruik een RDP. (Windows Server) om alles veilig te gebruiken. Veel tools zijn geinfect.

Er zijn hier ook genoeg guides om je te helpen om veilig alles te gebruiken.

Succes!
This post is by a banned member (powerbassie) - Unhide
331
Threads
5 Years of service
Jo, vervelend. Maar niks meer aan te doen. Verzonden:kwijt.
Je bent geclipped. Deze paste een ander crypto adress dan die je hebt gekopieerd. Erg vieze streek. 
Deze zul je zelf gedownload hebben. Doe je veel betalingen raad ik een fresh win install aan.
Als je de clipper hebt gevonden en je pc 'clean' is, kan deze wel weer terug worden geactiveerd zonder dat je het door hebt, simpel gezegd. 
Zoals @h0ax  zegt, zie het als een leerervaring. Wees blij dat het niet om 3500usd ging. Hehe. 
Succes verder
SELLING BOL.COM/WEHKAMP.COM + MAIL ACCESS
JOIN TELEGRAM SERVER

[Image: giphy.gif]
Telegram: t.me/powerbassie