Navigation X
ALERT
Click here to register with a few steps and explore all our cool stuff we have to offer!



 188691

[40$ A DAY EASY] [MINIMUM 10K STREAMS A DAY] SS Spotify Streamer

by Psychil - 04 May, 2020 - 07:45 PM
This post is by a banned member (Psychil) - Unhide
Psychil  
Supreme
375
Posts
11
Threads
4 Years of service
(06 June, 2020 - 04:05 PM)djdiablo7727 Wrote: Show More
(04 May, 2020 - 07:45 PM)Psychil Wrote: Show More
SS SPOTIFY STREAMER PRO NU TILLGÄNGLIGA HÄR (UI), GRATIS PRÖVNINGAR
TILLGÄNGLIGA DISKORDSERVER


Uppdaterad till v1.6.4.6 (5-7-2020)
  • Ikonen har uppdaterats (större och bättre)
  • Bug fixar
  • Uppdaterat licenssystem, (du kan ta bort Key.lic-filen och) ange din licens igen när du blir ombedd!

SS Spotify Streamer
Eftersom jag gillar u killar här på knäckt, och mitt inlägg hade tagits bort två gånger från nollat ​​(en gång för att ha använt en helt sparad uppladdningssida och för andra gången för att jag publicerade det igen). Så här är det, SS. En fullt utrustad Spotify-strömmar som helt kodades av mig i C # med Selenium. Jag har testat och använt det under ett par månader nu och jag kan säga att det definitivt fungerar och lätt kan tjäna pengar. Jag har fått ungefär 10 000 strömmar om dagen med bara fem instanser som körs på en gammal bärbar dator. Så med en anständig dator bör du kunna nå mycket högre siffror :). Njut av och gillar uppskattas. LÄKANDE JÄMFÖRBANING Hur tjänar jag

pengar på det här?
  1. Du måste ladda upp musik till Spotify om du vill tjäna pengar med det här programmet, såvida du inte redan har din egen musik på Spotify.
  2. För att göra detta behöver du en distributör . Jag föreslår att du använder DistroKid för att ladda upp din musik (eller falsk musik), det är en av de billigaste (20 dollar för ett år) och den snabbaste med att ladda upp låtar.
  3. Om du verkligen vill använda DistroKid, använd den här  länken för att få rabatt. (Klicka på det :)
  4. När du har satt upp alla saker kan du ladda upp låtar, DistroKid hjälper dig med detta. Det är en mycket enkel procedur.
  5. Vänta nu tills din låt laddas upp till Spotify och släpps, DistroKid kommer att meddela dig om detta via e-post, och du kan kontrollera den i din instrumentpanel.
  6. Nu måste du ställa in programmet, använda guiderna nedan för att göra det rätt, om du har några frågor kan du skicka mig eller svara på det här inlägget.
  7. Strömma dina låtar! Du kommer att få dina intäkter efter cirka tre månader . Detta har inget att göra med programmet eller din distributör , det är bara den tid det tar för Spotify att ge dig dina intäkter.
  8. Du kommer att tjäna cirka 0,0032 dollar per ström, det kan vara lite mindre när du bara börjar .
  9. Lycka till!

Funktioner
  • Automatiska uppdateringar vid start
  • Spotify-kontogenerator som kan använda mallar (capatcha har inte gått förbi än så manuell capatcha behövs)
  • Det är gratis pengar, programmet är gratis och du kan enkelt tjäna massor av pengar
  • Inga premiumkonton behövs, jag har alltid använt gratiskonton och det fungerar bra. Byt bara ut dem efter ett par dagar när du är utloggad
  • Autologin, sparar e-post, lösenord, låtlänk etc per instans i .ss-filer
  • Kör så många exempel som möjligt för att uppnå fler strömmar
  • Redigera funktion inbyggd i SS för att ändra till exempel e-post per instans, chansen att värdena i .ss-filer
  • Fungerar med spellistor och låtar (spellistor behöver manuell uppspelning för tillfället)
  • Batchfiler inkluderade som kan redigeras för att enkelt få e-postmeddelanden med hjälp av mallar eller ändra låtlänkar per instans
  • Du kan enkelt fixa buggar själv eftersom webbläsarna fortfarande är kontrollerbara
  • Förmodligen mer men jag glömde att jag ska lägga till mer
Guide
Videoguide:
[spoiler]
https://streamable.com/hyn252
Ignorera den sista delen som bara är jag som avslutar ansökan.
Använd katalogen till .exe (mappvägen inte filplatsen) som geckodriverpath. Firefoxpath ska vara en direkt väg till din firefox.exe. Standard är "C: \ Programfiler \ Mozilla Firefox \ firefox.exe".
[/ spoiler]
Guide med bilder och text:
[spoiler]
  1. Börja med att naturligtvis extrahera .zip, jag tror att vi alla vet hur man gör detta nu ... Det här är hur din mapp ska se ut efter extraktion. [Image: ADJ7jmS.png]
  2. Öppna "SS Spotify Streamer.exe" och ange din seriekod nedan. Bör se ut så här. Ange seriekoden i rutan Produktnyckel. [Image: v0em8jS.png]
  3. Efter att du har angett din seriekod, om den är korrekt (om det annars skulle meddelas mig) stängs programmet av och sparar en licens. Öppna programmet igen.
  4. Du bör nu hälsas av 5 alternativ, se bild nedan. Skriv 1 för att starta. Val görs med siffror.[Image: APcdxwN.png]
  5. Du bör nu hälsas av ett meddelande som ber dig om instansen, detta är för att separera det sparade e-postmeddelandet, lösenord etc i olika mappar för varje instans av SS. Ange en för att starta eftersom det här är din enda och första instans av SS som för närvarande körs. Ignorera den här texten den är här för att lägga ner bilden lite så att bilden lyssnar.[Image: m4xFPyv.png]
  6. Efter det blir du ombedd för e-post, lösenord, låtlänk (eller spellista), loopamount, sökväg till geckodriver (detta ingår i zip, du måste ange katalogvägen, inte filvägen annars fungerar det inte ) och sökväg till firefox (standard är standardplats, om den inte fungerar manuellt hitta den och mata in filvägen). [Image: 44k5ulB.png]
  7. När du har tryckt på enter ska firefoxfönstret öppnas, det gör det möjligt för specifika funktioner som behövs för att spela låtar först och än öppna Spotify och logga in med dina referenser. Om du får ett fel när du loggar in (förutom ogiltig inloggning) använder du den manuella metoden, processen är exakt densamma förutom att fönstret öppnas på inloggningsskärmen och du måste logga in manuellt med ditt konto, detta bör åtgärda alla fel. 
  8. Efter att inloggningen har lyckats öppnar den automatiskt låten och bör börja spela den (fungerar bara med enstaka låtar, inga spellistor ännu, för att fixa manuellt trycker du på play och det kommer att fungera). DU BEHÖVER ATT AKTIVERA LOOPING (kommer automatiskt mycket snart), annars fungerar det inte och spelar bara en gång . Om låten når 40 sekunder i den ska hoppa över och spela upp låten igen, ska programmet säga att en ström har gjorts, se bild. Vänta nu tills dina strömmar är slut! 
  9. Ett par saker till. Du kan använda gratis konton helt fina och måste antingen göra dessa själv (föreslå att du använder Spotify-applikationen för den snabbaste metoden) eller använder generatoren (behöver manuell capatcha!), Men efter några dagar kommer du att loggas ut. Starta bara om verktyget och använd antingen installationsfunktionen för att ändra e-postmeddelandet och lösenordet osv. Eller redigera filerna som lagrar dessa manuellt i "% instans% \ e-post.ss" eller "% instans% \ lösenord.ss". Att använda flera instanser är mycket enkelt, du kan följa samma guide men använda exempel 2 som instansnummer och göra exakt samma sak! Om du kontrollerar och ser efter ett tag att webbläsaren kraschade eller hade fel, öppnar du bara programmet och börjar använda samma instans, bör alla dina inställningar automatiskt laddas och användas! Tack!
  10. Om du stöter på några problem skicka mig en pm eller svara med dina fel, klag inte bara och gör ingenting åt det! [/ Spoiler]
Ladda ner

thx so i need to donwload firefox?
genius yeah u do
[Image: Kr-Signature.gif]
This post is by a banned member (Heisengame) - Unhide
84
Posts
3
Threads
4 Years of service
Very good you are sharing this to everyone, trying to get into this <3
This post is by a banned member (wraithinnit) - Unhide
26
Posts
0
Threads
4 Years of service
Nice sharing this with everyone. Cant wait to try this out!
This post is by a banned member (benno321123) - Unhide
130
Posts
6
Threads
4 Years of service
wow duude 10/10
This post is by a banned member (KiireKassu) - Unhide
This post is by a banned member (pormnac4883) - Unhide
This post is by a banned member (BloodOfSniper) - Unhide
25
Posts
0
Threads
4 Years of service
[font]Nice post, will definitely look into it :)[/font]
This post is by a banned member (manishkumar457) - Unhide
12
Posts
1
Threads
4 Years of service
atlast a working one!

Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
or
Sign in
Already have an account? Sign in here.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 14 Guest(s)